Zainspiruj się - Luty - Wszystkomający blog szydełkowy

piątek, 9 lutego 2018

Zainspiruj się - Luty

Wracam z serią pełną inspiracji! Po raz kolejny nie zaczynam w styczniu... bo go przespałam. 
Ale koniec tłumaczeń, przejdźmy do rzeczy.

Luty, a jak wiadomo... Nie, nie walentynki... Idzie luty, kuj buty. Zatem mróz, zło i niedobro. co prawda nie we Wrocławiu, bo u nas nawet śnieg nie spadł do tej pory. Nie liczę tych krótkich opadów. Ale od kilku dni jest dosyć mroźnie, więc przydaje się czapka. I właśnie z pomysłami na nakrycia głowy dzisiaj do Was przychodzę.
Wszystkie wzory są darmowe.
Gotowi?

Zacznijmy klasycznie. 
  • Zapewne zauważyliście wysyp czapek - kłosków. To może zróbmy coś podobnego, ale na szydełku? KLIK

  • A może czapka ombre? KLIK

  • A może warkocze na szydełku? KLIK

  • A może coś nieco bardziej włóczkożernego, ale bardzo efektywnego? KLIK

  • Ale same półsłupki z niewielką ozdobą może wyglądać równie pięknie! KLIK


A może potrzebujecie czegoś... od czapy?
  • Lubicie Gwiezdne Wojny? A księżniczkę Leię? KLIK

  • Albo, pozostając dalej w klimatach Star Wars... czapka Twi'Lek KLIK

  • A może... coś jeszcze bardziej szalonego? Na przykład... Latający Potwór Spaghetti KLIK

  • A jak chwycą wielkie mrozy, to zawsze można postawić na czapkę z brodą KLIK i KLIK


Oczywiście, dzieci też nie mogą marznąć!

  • Nie będę ukrywać, że ta czapka to mój faworyt! KLIK


A Wam, która czapka wpadła w oko?

2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje! Ale ja już mam nadzieję, że lada chwila przestanę nosić czapki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że jednak do końca lutego jeszcze będzie zima... ciągle czekam na śnieg ;p

      Usuń