Pleciemy wianki - II - Wszystkomający blog szydełkowy

środa, 22 listopada 2017

Pleciemy wianki - II

A miało być tak pięknie: w tym tygodniu sądziłam, że będę kończyć "poszycie" wianka...
Ale... No właśnie... coś mi nie idzie.

Najpierw trzy razy prułam, bo jakoś nie mogłam wstrzelić się z rozmiarem. Co jest bardzo dziwne, skoro za każdym razem przykładałam robótkę do formy. No cóż. Widać krzywo to robiłam :D
Ale jak już się udało trafić, zmieniłam szydełko i poszło jak z płatka.

Tyle że chwilowo muszę zawiesić plecenie wianka, bo wielkimi krokami zbliża się chrzest Maksymiliana. I jako przykładna ciocia szykuję mała wyprawkę z tej okazji ;) Więc proszę o wyrozumiałość, jeśli za tydzień wielkiej różnicy nie będzie widać...
A jak u Was? Ktoś może jednak się dołączy do wspólnej zabawy?^^

2 komentarze:

  1. Ja bardzo chętnie, tylko czasu brak ... . Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio na instagramie widziałam mega prosty i mega szybki wianek na szydełku^^ podlinkuję go niedługo na fejsie ;)

      Usuń